Akciók
Autójavítás / szerviz
Karosszériajavítás/kárügyintézés
Gumiszerviz
Autóápolás
Hengerfej és motorfelújítás
Bérautó / autókölcsönzés
Flotta karbantartás
Autómentés
Bankkártyás fizetés
A kiegyenlíteni kívánt számla száma :
A kiegyenlíteni kívánt összeg :
8800 Nagykanizsa, Petőfi S. utca 116.
Telefon: 93 / 313 - 270
info@moorauto.hu
Skype MeT!
 
Főoldal Magunkról Állásajánlat Referenciák Kapcsolat Honlapajánló
  
Untitled Document

 

A kedvezményezett neve:

MOÓR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A projekt címe:

MOÓR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nél a piacra jutás támogatása

A szerzodött támogatás összege:

3 538 525 Ft

A támogatás mértéke (%-ban):

50%

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt során tervezett exporttevékenységet támogató feladatok valósultak meg. A projekt során tervezett piackutatás megvalósult. Külföldi kiállításon való részvétel: az ITM Polska 2019 kiállításon vettünk részt, amely 2019.06.04-07 között került megrendezésre. A kiállítás során tolmács igénybevételével lehetoségünk volt partneri és üzleti kapcsolatok kialakítására is. Piacra jutás tevékenységhez kapcsolódóan tartós, többször használatos marketingeszközök elkészültek, valamint a Külföldi kiállításhoz és árubemutatóhoz kapcsolódó marketing és üzleti tanácsadás megvalósult. Elkészült a két idegen nyelven elérheto internetes holnap is ( http://comprimoor.com/hu ). A projekt sikeresen zárt, a tervezett tevékenységek és a projekt kituzött céljai megvalósultak.

A projekt összköltségvetése:

7 077 050 Ft

A projekt futamideje:

2018.06.25. - 2019.07.26.

Projekt azonosító száma:

GINOP-1.3.1-15-2016-00397

 


A kedvezményezett neve:

MOÓR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A projekt címe:

Konténeres rendszeru faipari melléktermék tömöríto berendezés fejlesztése

A szerzodött támogatás összege:

54 200 900 Ft

A támogatás mértéke (%-ban):

60,25%

A projekt tartalmának bemutatása:

Fejlesztési eredményünk - eltéroen a hulladéktömörítésre kialakított konténerekkel szemben – egy olyan telepített tömöríto berendezés kialakítása, amely a keletkezés helyszínén egyszeruen beüzemelheto, s amely alkalmas a jelenleg is alkalmazott és nagy számban elterjedt görgos konténerekben történo tömörítésre. Ezzel a megoldással tudjuk biztosítani, hogy nem kell a meglévo multilift konténer parkot lecserélni (pl. a szállítmányozó cégnek), egy berendezés akár több típusú konténer kiszolgálására alkalmas, így csökken a beruházási költség, azonban nem csökken a hasznos kapacitása, és nem no az önsúlya a konténernek, valamint közvetlenül alkalmazhatóak a nemzetközi eloírásoknak és az igen szigorú közúti szállítás szabályainak megfelelo hagyományos konténerek. A projekt eredményeképpen létrejövo multiliftes rendszeru konténeres préstechnológia lehetové teszi a laza halmazállapotú anyagok, mint például faforgács, furészpor, valamint muanyagok tömörített, gazdaságosabb szállítását.

A projekt összköltségvetése:

89 960 000 Ft

A projekt futamideje:

2017.08.01. - 2019.08.30.

Projekt azonosító száma:

GINOP-2.1.7-15-2016-01049

Ginop 2.1.7 pályázat közzététel.

 


A projekt címe:

Komplex infokommunikációs fejlesztés a Moór Kft-nél

A szerződött támogatás összege:

13 729 826 Ft

A támogatás mértéke (%-ban):

40%

A projekt tartalmának bemutatása:

A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszeru informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés és értékesítés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerubb kivitelezését.

A fejlesztés során 9 modul bevezetését tervezzük megvalósítani: A felhőalapú megoldások közül a Szolgáltatásmenedzsment, a HR, a Kontrolling és a Táv-és csoportmunka modulokat szeretnénk bevezetni, míg a helyben telepített szoftverek esetében a Tudásmenedzsment, az Iratkezelés, a CRM, a Logisztika és a kiegészítő mobil ERP-t szeretnénk beszerezni.

A rendszer bevezetésével megvalósul a cég folyamatainak egyszerusítése, automatizálása valamint digitalizálása, amellyel áttekinthetővé válik a vállalat muködése, segítséget nyújtva az üzleti döntések meghozatalában. A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, és amely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

A pályázat beadásakor 21 fő munkavállaló dolgozik cégünknél, terveink szerint a projekt befejezésekor is 21 fő fogja munkaidejének legalább 25 %-ában alkalmazni az új rendszert saját munkaállomásán.

A rendszer kiépítése a Szolgáltató feladata, amely magában foglalja a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

Pályázatunk során szeretnénk egy jól muködő IT infrastruktúrát is biztosítani az új vállalatirányítási rendszer megfelelő üzemeltetéséhez. Munkatársaink többsége már rendelkezik okostelefonnal, melyre ERP kiegészítő mobil applikáció feltelepítése megoldható, amellyel bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférhetnek a rendszerhez.

Egyes asztali számítógépeink már nem muködnek megfelelően, így az elavult eszközök helyett szeretnék újat beszerezni, ill. más hardver és hálózati eszközökkel kiegészíteni muködésük.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése), melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.

Testreszabás 14 embernap helyben telepített rendszer esetében, 20 embernap felhő alapú rendszer esetében. Az Adatmigráció 2 embernap helyben telepített rendszer esetében, 2 embernap felhő alapú rendszer esetében. Az Oktatás 2 embernap helyben telepített rendszer esetében, 2 embernap felhő alapú rendszer esetében.

A kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költségeit felhő alapú rendszer keretében kívánjuk elszámolni.

A projekt befejezési dátuma:

2017.10.19

Projekt azonosító száma:

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00481

 

 

 
 
magyar
deutsch