Pályázatok

GINOP-1.2.3-8-3-4-16-2017-01279

Projekt azonostó: GINOP-1.2.3-8-3-4-16-2017-01279

Projekt időszak: 2019.01.02. – 2021.03.19

Megvalósítási helyszín: 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 116.

Projekt összköltség: 101 035 166,- Ft

Projekt támogatás: 30 310 549,- Ft (30% intenzitás)

Projekt hitel: 60 621 100,- Ft (60% intenzitás)

 

A projekt keretében megvalósult egy kicsivel nagyobb mint 400 m2 területű csarnok építése a mai modern gépészeti és villamossági technológiával került kiépítésre, a már meglévő telephelyünkön és nem utolsó sorban a meglévő csarnokunk mellett 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 116 649/163 hrsz. címen. A csarnok funkcióját tekintve egy felületkezelésre és megmunkálásra alkalmas területtel rendelkezik, ahol a szintén a projekt keretében beszerzésre kerülő Blowtherm festőkabin található. A felületkezelésre és festésre alkalmas kabin a különböző szerkezetű és formájú fémdarabok, elemek, rész elemek, tartályok, lemezek, stb. megmunkálását végzi. A csarnokban az ehhez szükséges alapanyagok tárolására is biztosított és a segédeszközök is. Az emeleti szinten található továbbá szociális blokk és irodahelység, mely teljes komfortot biztosít, mind a dolgozók, mind a vendégek számára. A projekt során sikerült egy kapacitást bővítő beruházást megvalósítani, mellyel versenyképessé tettük vállalkozásunkat a piacon és egy olyan sikeres projektet tudtunk zárni, amivel korszerűsödött az eszközparkunk és infrastruktúránk, továbbá egy meglévő piaci igényre tudtunk megoldást találni a projektnek köszönhetően.  

GINOP-2.1.7-15-2016-01049

Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.7-15-2016-01049

A kedvezményezett neve: MOÓR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A projekt címe: Konténeres rendszerű faipari melléktermék tömörítő berendezés fejlesztése

A szerződött támogatás összege: 54 200 900 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 60,25%

A projekt összköltségvetése: 89 960 000 Ft

A projekt futamideje: 2017.08.01. - 2019.08.30.

Ismertető kiadvány megnyitása

 

Fejlesztési eredményünk - eltérően a hulladéktömörítésre kialakított konténerekkel szemben – egy olyan telepített tömörítő, dokkoló állomás kialakítása, amely a keletkezés helyszínén egyszerűen beüzemelhető, s amely alkalmas a jelenleg is alkalmazott és nagy számban elterjedt görgős konténerek fogadására. Ezzel a megoldással tudjuk biztosítani, hogy nem kell a meglévő konténer parkot lecserélni (pl. a szállítmányozó cégnek), egy berendezés több konténer kiszolgálására alkalmas, így csökken a beruházási költség, azonban nem csökken a hasznos kapacitása, és nem nő az önsúlya a konténernek, valamint közvetlenül alkalmazhatóak a nemzetközi előírásoknak és az igen szigorú közúti szállítás szabályainak megfelelő hagyományos konténerek. A projekt eredményeképpen létrejövő multiliftes rendszerű konténeres préstechnológia lehetővé tesz a laza halmazállapotú anyagok, mint például faforgács, fűrészpor, valamint műanyagok tömörített, gazdaságosabb szállítását.

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00481

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00481

A projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés a Moór Kft-nél

A szerződött támogatás összege: 13 729 826 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt befejezési dátuma: 2017.10.19.

 

A projekt tartalmának bemutatása: A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés és értékesítés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A fejlesztés során 9 modul bevezetését tervezzük megvalósítani: A felhőalapú megoldások közül a Szolgáltatásmenedzsment, a HR, a Kontrolling és a Táv-és csoportmunka modulokat szeretnénk bevezetni, míg a helyben telepített szoftverek esetében a Tudásmenedzsment, az Iratkezelés, a CRM, a Logisztika és a kiegészítő mobil ERP-t szeretnénk beszerezni. A rendszer bevezetésével megvalósul a cég folyamatainak egyszerűsítése, automatizálása valamint digitalizálása, amellyel áttekinthetővé válik a vállalat működése, segítséget nyújtva az üzleti döntések meghozatalában. A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, és amely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást. A pályázat beadásakor 21 fő munkavállaló dolgozik cégünknél, terveink szerint a projekt befejezésekor is 21 fő fogja munkaidejének legalább 25 %-ában alkalmazni az új rendszert saját munkaállomásán. A rendszer kiépítése a Szolgáltató feladata, amely magában foglalja a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást. Pályázatunk során szeretnénk egy jól működő IT infrastruktúrát is biztosítani az új vállalatirányítási rendszer megfelelő üzemeltetéséhez. Munkatársaink többsége már rendelkezik okostelefonnal, melyre ERP kiegészítő mobil applikáció feltelepítése megoldható, amellyel bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférhetnek a rendszerhez. Egyes asztali számítógépeink már nem működnek megfelelően, így az elavult eszközök helyett szeretnék újat beszerezni, ill. más hardver és hálózati eszközökkel kiegészíteni működésük. Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése), melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe. Testreszabás 14 embernap helyben telepített rendszer esetében, 20 embernap felhő alapú rendszer esetében. Az Adatmigráció 2 embernap helyben telepített rendszer esetében, 2 embernap felhő alapú rendszer esetében. Az Oktatás 2 embernap helyben telepített rendszer esetében, 2 embernap felhő alapú rendszer esetében. A kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költségeit felhő alapú rendszer keretében kívánjuk elszámolni.