Törzskártya program

Biztonság autójának, ügyfélbiztonság Önnek.

Törzskártya programunk célja, hogy a nekünk rendszeresen bizalmat szavazó ügyfeleink rendelkezésére álljunk olyan nem kiszámítható „autós-helyzetekben” is, amiben szükséges a szakmai, hozzáértő segítség.

Mit nyújt törzs-ügyfeleink számára a Moór Autó Törzskártya program?
 
  • Biztonságot – Üzembiztonságot autójának, ügyfélbiztonságot Önnek
  • Soronkívüliséget – azonnali, bontás nélküli vizsgálatot, a lehető leggyorsabb megoldást, javítást, azonnali időpont egyeztetést
  • Szakértelmet, tanácsadást – több mint 40 év szervizmúltat, odafigyelést és törődést 
  • Díjmentes szolgáltatásokat is – a kártya szintjétől függően
Moór Autó Törzskártya program
Szolgáltatások COMFORT PREMIUM
Moór Autó Assistance*

 

 

Soronkívüliség*

 

 

Műszaki tanácsadás*

 

 

Kárrendezési tanácsadás, ügyintézés

 

 

Jármű díjmentes tárolása*

 

 

Műszaki garancia kötésének lehetősége*

 

 

Moór Autó Assistance Plus*  

 

Csereautó*  

 

Helyszíni akkumulátorcsere*  

 

A törzskártya program szintjei

Törzs-ügyfeleink* számára a programnak két szintjét tettük elérhetővé; a COMFORT és a PREMIUM szinteket. Míg a COMFORT szinttel járó Moór Autó COMFORT kártyát díjmentesen, a PREMUIM szinthez tartozó Moór Autó PREMIUM kártyát minimális éves díj ellenében biztosítjuk.

A törzskártyák érvényessége, szintjei
 
Kiállított törzskártyáink rendszámra szólnak. Amennyiben az autó a kártya érvényessége alatt eladásra kerül, úgy a kártya érvényessége ettől függetlenül a kártyán szereplő érvényességi idő végéig fennáll. 
 

COMFORT kártya

Kiállított törzskártyáink rendszámra szólnak.

  • COMFORT kártya a kiállítástól számítva az autógyártói előírás szerinti következő, kötelező szervizig érvényes, amely időben vagy kilométer futásban előbb következik. A COMFORT kártyát az erre jogosult ügyfeleink a Moór Autó telephelyén személyesen átvehetik, igény esetén, postai úton juttatjuk el törzs-ügyfeleink* részére. 

PREMIUM kártya

Kiállított törzskártyáink rendszámra szólnak.

PREMIUM kártya a kiállítástól számított 365 napig érvényes. A PREMIUM kártyát az éves díj (12 500 Ft + áfa / 365 nap) megfizetését követően a Moór Autó telephelyén átadjuk, igény esetén, postai úton juttatjuk el törzs-ügyfeleink* részére.

 
*Törzs-ügyfél: A Moór Autó azon ügyfelei, akik az autó időszakos / előírt szerviz munkafolyamataival és a fellépő műszaki problémákkal kapcsolatban rendszeresen a Moór Autóhoz fordulnak. 
 
A kártyákat maximum 14 éves korú vagy 250 000 km futásteljesítményű személy- és kisteherautókra (3500 kg-ig, kivéve a személy- és árufuvarozó tevékenységet folytató járművek) állítjuk ki.
 
A COMFORT CARD tulajdonosnak az alábbi szolgáltatásokat biztosítjuk:
  • Moór Autó Assistance, 0-24 órás segélyszolgálat* – 24 órán át hívható Moór Autós telefonszámot az alábbi esetekre:
    • meghibásodás (az autó nem indul, világít narancs vagy piros színnel a műszerfalon valamelyik kontroll lámpa…)
    • üzemzavar (az autó furcsa hangot ad, esetleg menet közben megállt, defektet kapott…)
A telefonos egyeztetés során a helyzettől függően intézzük a helyszíni segítségnyújtást, szükség esetén a gépjármű beszállítását a Moór Autó telephelyére az alább megjelölt régióból* díjmentesen 1 alkalommal a kártya érvényességi ideje alatt.
*Megjelölt régió: az alábbi városokkal határolt terület: Nagyatád, Böhönye, Kéthely, Balatonkeresztúr, Keszthely, Pacsa, Bak, Bázakerettye, Letenye.
 
  • Soronkívüliség - A soron kívüli gépkocsi vizsgálatot és a soron kívüli megoldást az alábbi esetekben* biztosítjuk a Moór Autó szervizében:
    • izzócsere
    • folyadékszint feltöltés (szélvédőmosó folyadék, hűtőfolyadék, motortéri folyadékok pótlása)
    • műszerfal hibajelzés okának diagnosztizálása (defektjelző, motordiagnosztikai visszajelzés…)
    • defektjavítás
    • ablaktörlő lapát cseréje…
*A soronkívüliséget minden, maximum fél órás munkafolyamatot igénylő esetben tudjuk biztosítani munkaidőben. Amennyiben a folyamat hosszabb szervizidőt igényel (pl. lökhárító levétellel járó izzócsere…), illetve az esemény munkaidőn kívül történik, akkor azonnal időpontot egyeztetünk a lehető legkorábbi időpontra, lehetőség és a megoldandó feladat sürgősségétől függően akár az első munkanapra.
  • Igény esetén a jármű tárolása (egyeztetett ideig) díjmenetesen
  • Műszaki tanácsadás
  • Kárrendezési tanácsadás és ügyintézés
  • Igény esetén műszaki garancia (műszaki casco) kötésének lehetősége (Defend Car Protect)
A PREMIUM CARD-dal rendelkező törzs-ügyfeleink számára az alábbi szolgáltatásokat biztosítjuk
  
PREMIUM kártyatulajdonosok részére a COMFORT szintben meghatározott szolgáltatásokon túl további extra szolgáltatásokat biztosítunk:
  • Moór Autó Assistance PLUS, 0-24 órás segélyszolgálat PLUSZ: Amennyiben nincs lehetőség meghibásodás, üzemzavar esetén a helyszíni megoldásra az általunk helyszínre küldött Sárga Angyal (Magyar Autóklub) közreműködésével, akkor biztosítjuk az autó legközelebbi szervizbe történő szállítását, vagy igény esetén hazaszállítását a Moór Autó szervizébe évente egy alkalommal térítésmentesen, további esetekben térítés ellenében, de az ügyintézést természetesen biztosítva. Hazaszállítás esetében gondoskodunk az autóban utazó személyek hazaszállításáról (Nagykanizsa és környéke) is. 
  • Csereautó biztosítása az autó szervizelésének, javításának idejére esettől függően térítésmentesen vagy kedvezményes napi díj ellenében. 
  • Helyszíni akkumulátorcsere (Térítésmentes szerelés garanciával, régi akkumulátor díjmentes elszállítása. Az új akkumulátor az ügyfél költsége.)
  • A Moór Autó szervizében történő javítás esetén a szervizdíjra a mindenkori napidíjak (weboldalon aktualizáltan elérhetők) az irányadóak. 
A Moór Autó PREMIUM CARD éves díja 12 500 Ft + áfa.

Törzskártya programunk mellett szakképzett munkatársaink, egyedülálló szolgáltatásaink és hozzáállásunk biztosítja, hogy mindig mozgásban, úton maradhasson, de segítség, támogatás és megoldás nélkül soha.