A próbautak fontossága

Miért viszik próbaútra az autómat? Összefoglaltuk, miért jó, miért szükséges, és éri meg Önnek.

Alkatrész a szerviztől

Miért szükséges, hogy az alkatrészt a szerviz biztosítsa? Nem azért, hogy az ügyfelek időt spóroljanak a beszerzéssel.

Tovább olvasok

Minimum átvizsgálás

Díjmentes vizsgálat, ami az Ön autójának is "jár", ezáltal javítva a közlekedésbiztonságot.

Tovább olvasok

Miért kötelező?

Miért is hívják kötelezőnek az autók előírt / időszakos szervizét? Cikkünkből gyorsan megtudhatja.

Tovább olvasok

Kiterjesztett garancia

Felelősségbiztosítás, CASCO - ezeket ismerjük. De mi is az a kiterjesztett garancia?

Tovább olvasok
Fekete motorolaj

Friss olajszerviz után is előfordulhat, igen, de „pánikra” semmi ok.

Ijedtség helyett inkább kattintson, olvassa el, milyen tényezők okozhatják ezt a jelenséget! Sőt, azt is megtudhatja, milyen autóknál jellemző leginkább. Amennyiben Önt ez mégsem nyugtatja meg, várjuk szervizünkben, hogy kiderítsük a feketedés okát.
Lerobbant? Segítségre szorul?

Azonnali Moór Autó segítség: 06 20 365 5462

Baleset, műszaki hiba, üzemzavar esetén állunk rendelkezésre helyzettől függően telefonon vagy személyesen.
Szakszervizünk és kárrendezés részlegünk munkanapokon 8.00-17.00 között áll ügyfeleink rendelkezésére. 
Munkaidőn túl sem hagyjuk ügyfeleinket magukra.