A próbautak fontossága
Miért viszik próbaútra az autómat? Összefoglaltuk, miért jó, miért szükséges, és éri meg Önnek.
Alkatrész a szerviztől
Miért szükséges, hogy az alkatrészt a szerviz biztosítsa? Nem azért, hogy az ügyfelek időt spóroljanak a beszerzéssel.
Tovább olvasokMinimum átvizsgálás
Díjmentes vizsgálat, ami az Ön autójának is "jár", ezáltal javítva a közlekedésbiztonságot.
Tovább olvasokMiért kötelező?
Miért is hívják kötelezőnek az autók előírt / időszakos szervizét? Cikkünkből gyorsan megtudhatja.
Tovább olvasokKiterjesztett garancia
Felelősségbiztosítás, CASCO - ezeket ismerjük. De mi is az a kiterjesztett garancia?
Tovább olvasokFekete motorolaj
Friss olajszerviz után is előfordulhat, igen, de „pánikra” semmi ok.
Ijedtség helyett inkább kattintson, olvassa el, milyen tényezők okozhatják ezt a jelenséget! Sőt, azt is megtudhatja, milyen autóknál jellemző leginkább.
Amennyiben Önt ez mégsem nyugtatja meg, várjuk szervizünkben, hogy kiderítsük a feketedés okát.
Lerobbant? Segítségre szorul?
Azonnali Moór Autó segítség: 06 20 365 5462
Baleset, műszaki hiba, üzemzavar esetén állunk rendelkezésre helyzettől függően telefonon vagy személyesen.
Szakszervizünk és kárrendezés részlegünk munkanapokon 8.00-17.00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.
Munkaidőn túl sem hagyjuk ügyfeleinket magukra.
Szakszervizünk és kárrendezés részlegünk munkanapokon 8.00-17.00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.
Munkaidőn túl sem hagyjuk ügyfeleinket magukra.